Saturday 21 March 2009

My Father@Selayang Hospital...

Waduh...ni kira entry basi beb...last 2 weeks ago maaa...al kisah lina hantarkan abah tuk monthly checkup kat spital selayang...last month doc still dont know..not to say dont know but he still not confirm apa yg my father hidapi selama ini...it's between radang sendi or artrithis or else...

First thing in the morning, abah kena fasting dulu coz nak amik darah...so mr hubby temankan dulu whereas me just standby at home..in order to wait a blood result, so abah balik umah dulu rehat2....after 3 hours, mr hubby,me,hariz hantar my abah kat spital balik tuk amik result,jumpa doc and buat x-ray skali...
So layan pic dulu...


tgh tunggu giliran nak buat x-ray



senarai ubat abah...



tgh tunggu giriran nak jumpa doc..



sib ada hariz...kalau x boring tunggu abah jumpa doc lama..



sesambil mkn roti..


So, my abah dah confirm ada artritis -early stage..."semoga abah cpt sembuh..."aminn...

1 comment:

Dee said...

hope ur father can get well soon..