Friday, 23 September 2011

My lovely Daughter..

Rindu nak tengok rambut aliah panjang camni..sekarang rambut dia dah pendek..sob..sob..tapi tu la dia mmg tak suka ikat rambut dia..rimas kalau ikat katanya..pic ni masa beli barang dapur kt my hometown..so dia sgt2 busy nak menolong masa tu..(Together is my sista)..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

atty's said...

macam chinnese lak unty tgk aliyah

Lina said...

alahai k.ty...dia dah kuruis skit skrg...hiiih...tadi ada sapa ntah komen sy tgk dah kena delete ngan author....fuhhh...mesti komen ntahpape...

hazeleyed lady said...

Ass-salam Sis
She is...Lovely
Like mother like daughter huh?
Good day.

Ros said...

Salam,

Kita tengok budak2 kalau rambut panjang,memang cantik...tapi Kak Ros rasa tak sesuai la kat tempat kita ni,kesian kat depa ...panas...