Friday, 9 November 2012

Hmmm...dah setahun rupanya 'jobless aka housewife'..




Wallah...macam baru semalam last keja...rupanya dah setahun...iskh iskh..kejap betul masa berlalu kan..selain bz ngan budak2 bertiga tu, lina ada la memBZkan diri dgn baking...mmg lama dah nk meluaskan skill2 yg ado...alahai macam terrer sgt...xdala sblm ni keja so masa xda nk buat kek2 bagai tu...so bila ada yg dah demand...lagi la syok nk buat kan...layan pic antara aktiviti masa lapang dan xlapang...hehe..









ada juga yg order...kebanyakkannya dari kawan2 la...ada juga sampai 3x order kek yg sama..bukan nk kata sedap sbb selera org xsama kan..tp apa pun syukur sgt2 sbb sudi order n percaya pada lina....

2 comments:

atty's said...

semoga terus maju jaya ya bisnes lina

Lina Al Sagoff said...

tiba2 terkesim tgk tudung kty cantik bangat...uhuhu...amin yer kty..